Tagga inför imorrn!!

Kan inte annat än säga det! THG- joggen imorrn, en mil och fucking två kilometer. Jag kommer dö efter fem! Herregud!!

Bara att tagga med gröt och vatten på morgonen. Inte känna av segheten som troligtvis kommer infinna sig...
Har just lagt in syrrans fjortis-techno på mp3'n. Hoppas att det ska bli en aning lättare att springa nu när man har lite tempo i öronen. Får se om resultatet blir annorlunda jämför med det jag brukar lyssna på...
Skulle vara kul att ha lite tyngre grejer på den också, typ tysk techno eller nått. Hörde lite sånt idag och det var verkligen stressmusik definierat! Man lär ju lätt springa vidare om man har sånt rinigandes i öronen. Men klockan är för mycket nu, inte dags att tanka hem dom låtarna nu. Får bli en annan gång.

Nu sova och vila musklerna, önska mig lycka till imorrn. Det gör iallafall jag.

 

Ok ignorera videon, lyssna på musiken. Är detta techno alla som kan??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0