Shit...

Alltså det slutar nästan alltid såhär på vardagskvällarna. Jag sätter mig vid datorn för att kolla mailen typ, och så hamnar jag här. Hörde för några dagar sedan att folk som inte har något liv (d.v.s ett ointressant liv) inte borde skriva en blogg. Men fan om jag bryr mig om det? Knappast!
Vill bara klottra ner lite onödigt fakta på en bit data-sida. Svårare än så är det inte. Och för er som har andra mer intressanta liv, så lev dom istället för att sitta och gnälla på oss som bloggar. Jag lovar att ni har annat för er...

Slutgnällt för mig, ville bara lufta mig en sekund.

Nu över till lite roligare stuffs! Har eventuellt snart kirrat sommarjobbet... IGEN tänker alla ni men jag svär, denna gången ska det fanimej gå! Det blir då ev sommarvärda i Ängby för Friskis, och det är skapligt med betalt. Yummie säger min plånbok och klappar sig om magen.

Så jag hoppas verkligen att det blir något av det här, annars kommer min sommar bli lika fattig som en skiva knäckebröd och lite mjölk är på julen. Och det vill vi INTE vara med om!

Snart helg, så härliga planer. Längtar redan flickor, ska bli mys!

Puss hej kycklingleverpastej <3


Kommentarer
Postat av: Pinglan

haha nice inlägg ;D man får klaga, det e bara ut med det! :)
nice det där med sommarjobb sj har man fortfarande inget har funderat på att ringa mina gamla praktiker men men känns lite sent nu. lr vad säger du? puss vi hörs har massor att prata om med dig kanske ska vänta ända till bussresan med det? haha nää då! nu blev du nyfiken va? haha :) påminn mig! fan va kul vi ska ha i helgen! Västerås/Hässlö här kommer tjusiga brudar från shlm!! :) haha

2008-05-21 @ 09:56:28
Postat av: ditt älskade keffo

älskade du! fett bra med jobb! vi får spara lite till vår backpackerresa;)
puss

2008-05-21 @ 15:49:20
URL: http://babyofbosta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0