Put your hands up for Valborg!!

Ok, allvarligt talat nu. Räck upp handen alla ni som mår lagom bra idag... Sen räck upp handen alla som hamnade på Mariapool... Ok inget att skojja om, men det var ju Valborg igår- årets största festhelg. Själv så sket jag i den biten, att bli ordentligt packad kan man säga, och förblev nykter (?) hela kvällen. Jo men faktiskt! Helt nykter!

Men vi hade så himla mysigt ändå! Vi var en tapper skara som begav oss till Riddan efter att ha handlat grill m.m. Det var jag och sju stycken till som grillade och gjorde en egen majbrasa i duggregnet. Lyssnade på musik i yttepyttesmå högtalare, men det lät bra ändå. Vi gjorde en liten grotta till mp3'n óch högtalarna med jackor och en pappbit. Blev värsta surround- ljudet! 
Åtta pers på en filt är inte dåligt, det blev en ring typ. Väldigt vacker.

Vid tio- tiden tror jag gick vi till mig. Var trötta på regn och blött och ville ha torrt. Hemma hos mig Pictionary (har blivit typ tradition när man är hos mig^^) och "Neger Och President". Jag sög!
Lekte kurragömma... Skratta inte! Vadå vi var 10 st ungdomar hemma hos mig och hade nedervåningen för oss själva. D är det väl klart att man leker det!
Vi slutade när jag hade hittat alla.... efter typ en halvtimme. A satt längst inne i garderoben och gömde sig. Hittade honom aldrig... så han kom fram till slut.

Folk gick hem senare, och jag gick och sov.

Vaknade i morse, fett pigg, gick upp. Pillade med pärlor ett tag, sen på intensivpass på Friskis med mamma. Shit sjukt jobbigt!

Nu hemma och får se vad kvällen har att erbjuda. Ev hemmakväll,ev annat.

Kanske återkommer senare, om jag pallar.

love

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hej! kul att valborg blev lyckat!

2008-05-02 @ 13:12:38
URL: http://babyofbosta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0