Okirrad biff

Lessen Kajsa, biffen blev aldrig kirrad. Blä!

För er andra som inte hajjade ett smack av det där så vill jag bara säga;

HAHA!

Nä men allvarligt lite intärna skämt skadar ju aldrig, eller?

Så för att tillgodose era önskemål så skriver jag lite annat blaj också. Hade (förhoppningsvis) sista matteprovet idag. Om jag klarade det vill säga... 
En uppgift på det satans provet var typ att man skulle räkna ut vem som hade begått ett brott, alltså dödat en varg. Man fick veta temperaturen på vargen när den hade varit död ett antal timmar, och lite annat fakta som tydligen också var användbart. Sen skulle man gissa om det var Dart Vader eller någon av de andra två snubbarna som hade begått "brottet". Jag gissade på Dart Vader... sjuk uppgift men tydligen något som man har STOR nytta av i framtiden...

Sitter och käkar mackor framför datan. Mums är det. Ska snart iväg och träna barn (barn och barn, 92or?)

Kanske uppdaterar ikväll om jag pallisch, håll utkik!
<3

"I'll kill you!!"


 

image4


Notera bristen på inspiration av bilden...



Kommentarer
Postat av: Hildu

tjaaaaaa, ska vi göra deal? jag länkar dej å du länkar mej? :) tihihihi

2008-05-06 @ 19:20:22
URL: http://hippielimpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0