Nyfrissad

Hej barn, läget? Någon som hade nationella Eng B idag?

För övrigt så har jag klippt mig, det blev fint. Och för övrigt så har jag uppdaterat dåligt på sistone. Men jag kan skylla på att jag har haft annat att göra. Många grejer händer när man är ung och man ska ta vara på livet. Det lär ju vara ditt sista....

För att ge er lite annan fiffig info så kan jag säga att jag ska gå på teater imorrn med mamma. Mys bara hon och jag. Det blir Elvis på Cirkus, det är en teater med förståndshandikappade personer. Ska bli kul att se eftersom "såna" människor oftast är lite mer spontana än andra. jag skriver igen när jag sett den.

Annars så är det fredda imorrn (förstå slangen för fredag)... eum...

Har lite ev planer för helgen, men får se hur allt blir. Vad ska ni själva göra? Chilla, sola, och ligga i gräset och käka glass? Skulle inte tro det för det är så snablans kallt ute!! Shit typ tio grader, och det är mitten maj...

Woohooo..

Nä nog för pessemisten idag, snart trillar väl era öron av.

Och ett råd till Bajsa Kajsa: KIRRA BIFFEN FFS <3

love ya


image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0