Mvg i spanska

Helgen var myyyysss!! Var på "landet" i fredags, och igår hos en V-by-bo. Vi gjorde smoothie på yoghurt, mjölk och bär. Det var stört gott!!
Värdade idag, men en tjej i receptionen som aldrig brukade jobba på KI. Hon var lite förvirrad men jag hjälpte henne...

Imorrn studiedag för treorna har utvärdering, najs najs. Ev kommer det lite folk hit, men det får vi se. Kanske kanske...

Något annat kul att berätta? Nää typ inte. Jo jag var på Ikea idag med las peras (los peras? betyder iallafall päronen) och jag köpte en rullgardin till mitt yttepytte fönster. Så nu slipper jag vakna tidigt av att rummet är ljust. Hurra för det!!
Dessutom två svart lådor som ska stå i bokhyllan. Nu har jag en som är vit, en som är blommig och en rosa.
Inte riktigt passande med tanke på att inredningen snart lutar mer åt svart-grönt-blått-silver- hållet. Jag har värsta planerna på hur det ska se ut. Hoppas bara jag hinner få klart det innan jag flyttar hemifrån.

Dagen till ära ska jag lägga in en låt som är väldigt trevlig enligt mig

Hästpojken- Caligula

puss på er<3

Kommentarer
Postat av: spanskaproffsen hilda o kajsa

det heter las peras sådet så.
sitter här u pluggar, estudiar ju know..

me gusta mirar a los hobres guapos
buenas tardes señorita

2008-05-19 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0