I like turtles...

Nu var det några dagar sedan jag skrev, skäms lite nästan. Fast ibland har man inte riktigt tid att göra det, och ibland lockar andra grejer. Som igårkväll kunde jag ha skrivit, men datan var inte på och jag orkade inte ta mig från tv'n till datan för att skriva ett litet inlägg. Shit lat eller vad? Så jag låg kvar i soffan , somnade där vid tio tiden. Däckad av trötthet och inte av annat....

Dagen efter valborg så... ja vad gjorde jag då?... eh... jo juste jag och syrran var ensamma hemma i fredags. Lätt skönt! Ingen hemmafest här inte, däremot tacos, lantchips och dipp. Yummie!

I lördags (alltså igår) tränare för ungarna på morgonen några timmar, sen kom jag hem, käkade lite och stack sedan ut och sprang. H*lvete vilken träningsverk jag har i vaderna idag. Trodde de typ skulle gå av när jag gick ur sängen i morse...
Kom sen hem, ville göra något kul med någon, men jag pallade aldrig så jag segade mig i soffan hela kvällen. Såg lite av Queen of Sheebas Pearls, men den sög ju verkligen. Iallafall den tiden jag såg.

Och nu sitter jag här... borde plugga men har ingen lust. Ska dra och värda lite snart. Åker runt fyra tiden.

Jag hoppas att ni alla har haft en underbar valborgs-helg och att ni slappat järnet! Det är ett måste!

Som grädden på toppen eller vad det heter, ett litet fint youtube-tips... Ska se om det funkar att lägga in en video nu. Niepoe har lärt mig hur man gör, men av någon underlig anledning så funkar det aldrig...

kanske,...

nu....

jaaaa!!!!!!




Btw, det var Harald som tipsade mig om den... Haha lillkillen i videon är knäpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0