Dagen till ära, ett inlägg!

Tänkte göra en Alex dagen till ära och köra en "jag är", fast jag ändrar den lite.

Jag kan:
1. Vifta med näsvingarna **stolt**
2. Lika mycket om boken Jane Eyre som jag kan om enhetscirkeln i Matte D
3. Mer om flygning nu än vad jag kunde för en vecka sedan
 
Efter en mysig helg i V-rås är jag en smula trött. Somnade nästan till filmen The forty old year virgin som vi såg igår. Tack Aco för att vi fick komma till dig och skita ner, det var mys <3

Ska snart gå och fixa en snäll (?) pryl till en som fyllde år för några dagar sedan. Bara hon inte läser det här...
Men hon får se imorrn!

Övrigt så har vi FETT mycket plugg till nästa vecka, och det enda jag har gjort idag är att pluggat lite matte. Måste se till att få klart allt innan denna veckan är slut. Det får bli mitt mål!

Men nu sova, för imorrn börjar vi tidigt...För tidigt.

puss kram skumbanan <3


Shit pommes vi tre Aco- besökare missade vårt tåg idag när vi skulle därifrån. Bussjäveln var typ försenad eller nått, så vi kom precis när tåget gick. Det enda vi kunde göra var att köpa bussbiljetter och strosa runt i deras centrum som hör och häpna, också hette Skrapan. Wanna be Sthlm!!

Jag tröstade mig med ett par Ray Ban- kopior som var så o- Ray Baniga så att det inte finns!! Jippie jag blev iallafall gladare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den fina kronan! ;)

2008-05-26 @ 15:54:48
Postat av: ACO

DU; HAHA det är sthlm som är wannabe västerås, för skrapan har hetat skrapan mkt längre där;) ja kul att ni kom!! :)



hur fixar man så att det blir obligastorisk med mailadress?



det var kuuuuul att du kom!

2008-05-28 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0