Ambi-klubben

Asså idag har jag varit FETT duktig! Är faktiskt en aning stolt över mig själv^^
Vaknade vid halv sju i morse och kunde inte somna om (kan det ha att göra med att jag inte har någon gardin i mitt fönster? Tror det för rummet är så himlans ljust när man vaknar. Vid Sex-tiden, hua! MÅSTE KIRRA DEN BIFFEN OCH SÄTTA UPP EN FÖR BÖVELEN!)
men jag somnade om efter mycket om och men. Gick senare upp halv tolv. Käkade, chillade lite på balkongen, och bestämde mig sedan för att göra ett ryck. Ett städryck.

Så jag städade rummet (moppa, damma hela grejen ni vet), men när jag skulle damsuga så visade det sig att den maskinen inte funkade. Så jag fick sopa med sopborste och sedan moppa x-tra noga. Kul kul...
Men sen när det var gjort så kom jag på att "Juste jag har kemiprov på tisdag, kanske bäst att börja plugga". Så det gjorde jag. Satt i typ tre lååånga timmar med kemin på uteplatsen, jag skrev, skrev, skrev och vänta lite...skrev.

(misstolka inte ordet skrev tack)

Och nu sitter jag här, väntar på att maten ska bli klar. Lax tror jag, gott gott gott!

Ska försöka slipa lite på designen på denna blogg nu ett tag, om ni märker någon skillnad så blir jag glad! 

kyss på kind <3



Kommentarer
Postat av: ACO

Åt lax idag, sååååå gott:)

2008-05-11 @ 19:36:19
URL: http://ACO.BLOGG.SE
Postat av: IDa

duu e fett bäst duktig :) hihi

2008-05-12 @ 10:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0