Work it out

Har nu suttit i ett par timmar och letat jobb för sommaren. Upptäckte att det verkligen finns jobb för vad som helst nästan. Grönan sökte folk som kunde jobba som Popcornmaskins-fixare. Schysst jobb!

Hittade några saker som var intressant. Vill gärna typ polcka jordgubbar någonstans på landet, kanske Ekerö. Man får vara ute hela dagarna och bli lite brun. Det känns som att man gör mer nytta då än om man typ sitter som försöljare och ringer runt. 
Men självklart hittade jag inget sånt där jordgubbs-ställe. Bara ställen där det var självplock för familjer. Men jag ska leta vidare!

Mailade till tre jobb; ett kollo för barn med funktionshinder, ett hotel (frukostpersonal) och ett jobb som bingovärdinna så jag hoppas verkligen någon av dem nappar. Vore kul!

Nä men take care, nu ska jag sova. Imorrn ska jag med mamma på ett Friskis-pass kl elva. Wish me luck! ^^

 

Kommentarer
Postat av: ACO

nja, inte gjort det än:P ska kanske imorn.. får se! HA DET GRYMT I ROMME! (max,min kompis, bor ganska nära där^^ ) haha du vet han som var hos mig när jennie var där =)

2008-03-22 @ 18:32:25
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0