What's the story morning glory?

What's the story morning glory?

Hur mår ni? Haft en bra dag?

Jag har haft en skaplig dag. Gick och la mig rätt tidigt igårkväll, så jag har känt mig utvilad hela dagen. Eller utvilad och utvilad, så pass utvilad man kan vara en skoldag. Men det är skönt!

Hade lite olika ämnen idag. Bland annat gympa, matte och kemi. Senare när dagen var klar blev det Tisdagsbandy med Kajsa och boysen som vanligt. Nice

Imorrn TE-dagen, går från nio till halv tolv ca. Men har en lektion kl tre så jag måste ändå vara kvar. Ska försöka plugga lite på den tiden.

Sitter just nu och hittar trevlig musik att förgylla dagen med på lastfm.se
En rätt ok sida. Har ni inget för er, bli medlem och börja lyssna.

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0