Sega ben och städad garderob

Tjue broos!! Visst är det skönt med lov? Fast vissa av er kanske inte har det längre? Jag tycker iallafall att det är ljuvligt!

Har inte gjort några roliga grejer idag som jag hade velat. Städat hela rummet, fixat lite, städat garderoben (och rensat ut massa kläder som bara ligger och skräpar) men det är bra att få det gjort någon gång. Vaknade fem i halv elva i morse och tänkte då sticka med mamma och träna. Men självklart så ska vi åka halv elva och jag hinner inte byta om och käka på fem min, så det blev inte av. Tänkte, "jag tar en promenad senare"...MY ASS att jag gjorde!
Har inte ens varit ute ynka fem minuter idag. En min på sin höjd när jag vädrade min matta... shit pommes alltså..

Åh juste ja!! Arvika-biljetten är nu bokad och betald. Yees äntligen!! Bara att vänta på sommaren och ladda inför det! Nu är det bara W.T.A.I-biljetten som saknas, men den fixar vi Felle!

Vill ni också boka biljetter till Arvikafestivalen 08, gå in på arvikafestivalen.se och boka redan idag!

Lite smygreklam men va fan.....

Några som kommer till festivalen är Timo Räisänen (en av mina favoriter), Death Cab for Cutie, Kent och miljoner andra grymma band. Har dock inte hört alla förut men ska nog tanka ner dom innan det är dags...

Nu dusch-time. Men vi hörs säkert imorrn, och imorrn blir det träning och inget annat!!!! Jag svär på min egen grav!

Kärlek till skogen


Kommentarer
Postat av: ACO

Ja jag ska det va!!

haha jag säger också så: jag skaaaa träna. men gör det ALDRIG!!

ska du inte på p&l i sommar då? kommer ihåg hur du tjatade i båstad;)

puss puss

2008-03-24 @ 22:11:31
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: igen

ååh vad längesen det känns sen vi träffades vi måste ses till veckan. :) gör nåt särskilt efter skolan på ons?

2008-03-29 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0