Pannkakspicknick

Gårdagen var trevlig, speciellt kvällen. På dagen var systra mi och jag och tränade på Friskis. Ett medelpass som lagom bra. Men jag är så avis på Aco och Pinglan som båda är och åker skidor nu, jag vill också!! Har inte fått min årliga dos av åkning för i år, buääähh! Två dagar, det är inte så mycket. Men jag har iallafall åkt och det är jag glad för.

K, M, S, och D kom till mig igår kväll. Vi hade jättemysigt, satt och snackade länge. Kände oss ganska hungriga vid halv två tiden så då masade vi oss till köket och gjorde pannkakor. Nattpannkakor, som vi tog med oss ner på mitt rum och smaskade på tillsammans med jordgybbssylt och socker. Yummie!

Nu har dom gått och här sitter lilla jag ensam kvar. Har bäddat och gjort lite fint i mitt rum, och tänkte snart gå ut och ta en promenad i solskenet. Sen ikväll kanske gå med K på prova-på-dans i stan... om jag pallar, men det lär jag göra.

På tal om igår. När man sitter 3 pers i en säng, så visst borde den hålla då? Inte braka ihop som min gör hela tiden. Igår var andra gången benet på min säng gick av när folk suttit i den. Första gången hade pappa ett reserv-ben i förådet. Den här gången har han nog inte det....
Så vi skruvade av de tre andra benen som var kvar och ställde sängen på golvet. Så nu sover jag lite lägre, lite bättre eller vad man ska säga...
EN SJUKT BRA ANLEDNING TILL VARFÖR JAG SKA FÅ EN NY SÄNG!

So long suckers, hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: ACO

JA VI FÅR ÅKA!!!!! VÄDret e sjukt bra här uppe nu! sol sols ols oslsosls ja du fattar :) och vi måste seeeessss!! Vi måste! När kommer du till mig???

2008-03-26 @ 14:30:37
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: Pinglan igen o igen

Gick det av igen? hahaha stackare men det låter lite nice att liksom sova i golvets höjd typ. :)

2008-03-29 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0