*Mingeltingel*

Ok detta inlägg skulle varit publicerat igår, men någonting krånglade så jag kunde inte lägga upp det...



Tack M för en sjukt rolig fest igår!!! Har inte haft så roligt på länge! Vi dansade in i natten till b.la Stampa med Leroy (Nipoe??), Tetris och Kundvagnen. Det var även en släng av Currygrutan där á la Andy. Det får bli klassdansen från och med nu, Kundvagnen och Currygrytan^^

Idag var det Kemi-plugg som gällde. Vaknade hos Kajsa med en lätt huvudvärk, men det var det värt. Efter någon timme ringer ansvarig för KI Friskis&Svettis och frågar om jag kan jobba stängning idag.

- "Hej det här är X från Friskis&Svettis, är du pigg och vaken redan?" (klockan var tio då)
- "Eh vaken är jag men pigg vet jag inte..." svarade jag.

Det slutade med att jag först skulle jobba, men att jag sedan ringde och sa att jag inte kunde. Plugget känns lite viktigare än annat ibland...




A och nu är det måndag på riktigt! Försov mig i morse, skulle upp sex vaknade sju. Men så blir det ibland. Kom faktiskt bara tio min för sent, inte illa....

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0