K:fem

Lite reklam såhär på kvällskvisten. Var i V-by idag på invigningen av nya K:fem som är en modegalleria med två våningar mode och fashion, och det var en trevlig upplevelse. Jättebra butiker med allt man kan tänka sig vilja ha, och även fiffiga butiker som har pärlor och någon med hälsoprodukter. Stort, ljust och luftigt var det, och när portarna slogs upp kl 17 idag så bjöds det på godis, vindruvor, dricka m.m. Jag och vännen spenderade ett tag med att trängas runt med alla andra från Västerort (verkade det som iallafall) som hade tagit sig dit idag. Många var det iallafall.
Men det var trevligt och det kommer definitivt bli dit man tar sig nästa gång man vill shoppa eller behöver få någonting inhandlat. Nu har dom typ allt där i V-by!
Och det bästa var nästan att dom hade Topshop, och det näst bästa kanske var att saker och ting var till ganska rimliga priser. Det finns både billiga grejer men även dyra. Prisklassen däremellan finns också med.
Jag diggar stället!

Innan kl fem var vi och fikade på Pallas. Riktigt nostalgiställe som man har minnen från barnsben av. Var alltid och fikade där med morfar när vi var i V-by när jag var liten. Det var mysigt, och caféet ser ungefär likadant ut idag, fast lite mer modernt men den har fortfarande samma känsla. Det satt en snubbe och spelade basfiol eller vad det heter när vi var där idag. Myspys på hög nivå!

Vet inte riktigt vad jag ska göra imorrn.... Vill försöka utnyttja dagarna så mycket som det går nu när det är lov. Ska försöka träna iallafall, tror på Friskis. Men får sova på saken eller nått...

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: ACO

skora längst upp til höger är i min ägo, men i den kortare varianten:)
ska också förbi vby... vill vill:D bara tiden räcker till!

2008-03-27 @ 23:13:45
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: Pinglan

så det bra där?? ååh jag ville såå gärna varit där i torsdags men hörde att det var grymt mkt folk. hittade du nåt fint? värsta bra nu slipepr man åka till stan o leta grejer? e det såå bra? :) pöss

2008-03-29 @ 22:24:01
Postat av: Kajsa Bajsa

Hej älskling!
det var grymt mysigt

2008-04-07 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0