I sold the world mohaha!

Musik från mig idag!

1. David Bowie har gjort en skitbra låt, men som är ännu bättre när Nirvana har gjort en egen version av den.
Nirvana- The Man Who Sold the World
Åh den är underbar!!

Curt Cobain
sjunger som ingen annan låten The Man Who Sold the World
image15




























Någon som har sett filmen Juno? Den finaste film jag sett på väldigt länge! Såg den på planet till Indien, typ tre gånger. <3 den!
Jag fastnade för den sista låten i filmen, Anyone Else but You. Så jag sökte på den och såg att det var The Moldy Peaches som gjort den. Den är supergullig! 
image16

Lite bilder från filmen Juno:
image17

image18


puss hej från mig!


Kommentarer
Postat av: Pinglan

vill se den filmen :) ska nog at o ladda ner den där låten när jjag kommer hem :) höres

2008-03-13 @ 09:43:25
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0