En helt vanlig fredag

Det blev Singstar hos Emmis igår, det var apskoj! Synd bara att det inte funkade när vi skulle sjunga på nyår... Men det kanske bara var bra egentligen, ödet eller något.

Och idag blir det en göra-alla-saker-som-man-inte-hinner-göra-annars- dag. Typ plugga, leta sommarjobb och boka biljetter till diverse sommarkonserter. En massa MÅSTEN som man måste göra, men det är lika bra att göra det med en gång. Sen har man hela lovet på sig att chilla och umgås.

Förresten, GLAD PÅSK till er!!! Hoppas ni kanske får ett påskägg, men framförallt allt att ni får ha ett riktigt trevligt lov och känna er extra uppskattade. Det tänker jag göra iallafall! Oavsett vad som händer!

image29
Hoppas på att jag får något av dem här äggen i dessa dagar. Så söta!

Gald påsk alla mina små kycklingar!


Kommentarer
Postat av: Pinglan

Glad påsk till dig kycklingmamman :)
Händer ikväll?

2008-03-21 @ 15:03:03
Postat av: Pinglan svarar

goodie då drar vi! :) pusss höres

2008-03-21 @ 15:04:07
Postat av: iii

åker imorrn. jaha låter nice o de ska jag med o packa det sista. vart ska du söka o hur?

2008-03-21 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0