Dubbel S

Har idag gjort två saker som börjar på S: Shopping och spinning

På förmiddagen shopping inför pappas 50-års kryssning imorrn, och på eftermiddagen spinning på Friskis. Shoppade nya leggings/tights (vad är skillnaden, och vilket är vilket??), eftersom de gamla är helt utslitna, men även två supersöta t-shirtar på Gina. Halsbandet med en elgitarr som jag och Knäppis såg igår blev också mitt tillsammans med ett par liknande örhängen. I'm a rockstar! Har tänkt att ha smyckena imorrn på båten...

Och spinningen var skitrolig! Det var ett medelpass, och eftersom jag inte brukar spinna och bara har gjort det en gång tidigare så trodde jag inte att jag skulle klara av det. Men man orkar enormt mycket mer än vad man tror, och jag körde verkligen järnet hela passet igenom. Det kommer definitivt inte att bli den sista gången jag kör det kan ja lova!

Med trötta ben satt jag på tuben på väg hem, och ser då mamma komma gående ut från ett träningsställe. Hon hade också varit och tränat så jag hoppade av tåget snabbt som sjutton och ringde henne. Så jag fick skjuts hem, det var härligt. 

Två vänner från Götet (till päronen självklart) kom alldeles efter att vi kommit hem. Då blev det middagspaj och ostbricka, påskmust och kaffe. En salig blandning helt enkelt men mumsigt värre!

Nu ska jag få lite sömn tänkte jag... vill träna imorrn men vet inte om jag kommer hinna det. Hoppas hoppas!! Ska kolla om det är något pass man kan gå på, då kan man ju alltid gå upp i tid till det....

Höres och seses

Kommentarer
Postat av: ACO

Åh, jag vill också vara så där hurtig och träna! Träna åt mig!

2008-03-29 @ 10:21:07
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0