Aha

Oh my nu var det typ hur många dagar som helst sen jag skrev, men ska jag vara ärlig så har det krånglat lite. Jag bytte bloggplattform eller nått sen kunde jag inte logga in. Ända tills någon berättade för mig vilken hemsida det var jag kunde logga in på. Blåsta jag, ja vet ja vet!!

Mycket har hänt när jag varit "borta"
- Jag träffade en sjukt inspirerande människa på ett fik. Hade aldrig pratat med honom förut, han var enbent, såg allmänt ut som en a-lagare, men var den trevligaste människan jag pratat med på länge. Inte påverkad på något sätt, och så sjukt smart. Jag satt och räknade matte och han satte sig vid bordet brevid. Snart började han prata om matte och han ansåg att man inte föddes med mattehuvud, medan jag ansåg att man gjorde det. Så diskuterade vi saken. Det var ett intressant möte, och jag var glad ända in i själen timmarna efter det. Jag hade ju insett att alla fördomar som vi har om folk som inte ser ut som oss ibland är helt åt skogen. Tack för det!
- Jag har lett ett spinningpass eftersom ledaren aldrig kom. Dock bara för typ fem pers och endast en halvtimma långt, men wtf jag gjorde det iallafall!

Och en massa annat.

Idag slutade vi vid tolv, åkte då till staden med Mua. Vi kirrade likadana kjolar för er som vill veta. Svarta med fickor, billi billi! Jag köpte även en bh och en iskaffe (vilket damen som var med mig också gjorde) Det var fett gott!

Imorgon blir det brännboll på gympan, får se om man pallar att gå på den (första lektionen). Fast det borde man kanske, eller nej det är ju sista lektionen. Men fatta nostalgin!! Sista idrottslektionen ever, shit!
Det är nästan så att man blir gråtfärdig ^^

Puss hej, banan och apelsiner till dig <3

Kommentarer
Postat av: IDA

haha trevligt att du är på bloggbanan igen ;D

när jag läste detta märkte jag att det var nåt mer komiskt med våra köp i staden ;);) du kanske fattar hehe

2008-06-03 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0