Oh mama Lollo 18!

Grattis grattis till lilla mig som fyller 18 idag!! Det är jag värd!

Pinglan kom och grattade mig idag. Det var bra eftersom jag annars säkert hade sovit hela dagen. Hon rinde på när klockan var halv ett, och det var tur annars hade jag kanske legat och sovit fortfarande. Tack till henne för det, och tack för finaste presenten <3

Nu dricks det champagne med päronen, känns väldigt lyxigt måste jag erkänna. Och imorrn blir det treornas slutskiva, min första kväll på krogen. Haha vilka förväntningar man kan ha ^^

Nä helgen kommer bli najs så det är väl bara att tagga,
puss kram

Kommentarer
Postat av: Pinglan

GRATTIS :D haha

jaa kände mig lite smått elak när du kom där alldeles yrvaken ;P haha men varsågod! :)

love ya!!

2008-06-04 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0