Kexchocklad ngn??

Hallihallå, jag är varm och trött och törstig och har en jäklans massa kexchocklad här hemma!! Så att ni vet om det tänkte jag bara..

Min fest blev rätt lyckad, mycket folk och bara en lyktstolpe med lampor på i trädgårn pajjade. O däckade, vem vann vadslagningen om vilken tid han skulle däcka?
Fick en massa fina presenter, kändes som julafton typ. 25 kexchocklad, smycken, t-shirt, nagelblåsare som torkar nagellacket och som såg ur som en liten apa- very cute, blommor och annat fint!

Igår hippifest i stan, mys med 70-tals musik och hippieclothes. Kände mig rätt... hipp!


NU PLUGG, SISTA SLUTRUSCHEN INNAN FUCKING SOMMAREN!! SHIT VARFÖR LÅTER JAG SÅHÄR OCH SKRIVER SÅHÄR?? AJA DET ÄR KUL!! :D

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: kajsa

eyy Katt! den var mycket lyckad<333 du är inbjuden till min fest eller vad de nu blir;) ROCK LOLLO ROCK

2008-06-11 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0