En massa mys

Har gjort en herrans massa grejer sen jag skrev sist. Myst med en massa människor och gjort en massa saker. Men det ska jag inte skriva om här. Känner ni att mitt bloggintressen har svalnat en aning? Oh yes, en miljon-frågan var rätt! Det har det...

Igår var vi på W.T.A.I i Stora Skuggan, Universitetet. Lätt det häfigaste jag varit med om på länge i konsert/livemusik-väg. Bland annat var det Foo Fighters, Queens of the Stoneage, Hives, Mando Diao, Hellacopters och Dirty Pretty Things.
Bara bra band, förutom kanske något där sångaren inte var den bästa (notera att jag kanske menar Dinosaur jr. där sångaren sööög!)
Johnossi och FooFighters spelade jättebra live!! På Johnossi ösregnade det, min knallblåa väska från Indien blev blöt och den blåa färgen färgade hela mina händer blåa. Och eftersom Johnossi var den första spelningen så gick jag runt och såh ut som en smurf resten av kvällen. Jag svär att folk typ trodde att jag frös eftersom händerna var blåa...

Nää gud nu vill jag sova, var beredda på mindre bloggande för mg i sommar. Kanske kommer mer till hösten, förhoppningsvis!!
puss kram skumbanan <3

Kommentarer
Postat av: kajsa busis

jag kommer sakna dig lilla <3

2008-06-16 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0