En dag som denna

God morgon allihop!
Klockan är typ elva och här sitter jag, ska snart iväg och duscha för er som vill veta. Har skrivit lite engelska men är inte helt färdig som jag tänkte att jag skulle bli idag. Men men så bli det ibland!

Idag blir det först treornas utspring, men ska först in till stan för att köpa en liten pressy, och en timme efter deras utspring ska jag och mamma på lyxig salong och få fina sommarfötter. Det kommer passa så bra eftersom det på kvällen är studenternas slutskiva, och nu när man är 18 så är det fritt fram att gå på den. Schysst säger jag bara!

Solen skiner galet ute, kan inte sitta här och uggla. Men för att förgylla er tillvaro, en låt! Enjoy <3

Jozé González- Crosses


någon som kommer ihåg denna??
Eminem- The Real Slim Shady




<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0