Träning och plugg

Kom nyss hem från ett svettigt pass på Friskis, men det var verkligen skönt kan jag lova. Efter knappt någon träning på jullovet så kändes detta hårda pass utmärkt. Det var precis vad jag behövde!

Innan jag stack iväg till Karolinska (där passet var) så försökte jag plugga lite. Det blev en sida skrivet i svenskan och designen om modernismen och postmodernismen. Vilka är skillnaderna? Hur har samhällsutvecklingen påverkat designen?

Suck my balls!^^

Så nu sitter jag i samma sits igen, och har inte direkt kommit långt.... hoppas det inte ska vara inlämnat den här veckan som kommer...


Och innan jag stack till Karolinska så var jag och mamma och fixade nytt pass till mig hos polisen. Och nu menar jag inte pass som i gympapass utan pass som i seriösa grejer. Det gamla går ut i januari, och i februari åker jag till Indien så då måste man liksom ha ett nytt...
Kortet togs på plats, och som vanligt så blir ju alla passkort SUPERFINA....NOT!
Anyway hoppas att det nya bli bättre än det gamla...

nää puss på er små gamar nu måste jag pluggenbitte!

Ciao 


Kommentarer
Postat av: niepoe

Louise? Louise???? LOUISE?????? Ska du till Indien??!?!?!?
SKA DU TILL INDIEN????
LLLLOOOOOUIIIIISSEEEEE?????

2008-01-07 @ 22:16:11
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0