Tråkdag

Hej på er!

Var i Kista idag, med Olle och Emma. Vi käkade lunch på Lewinsky's. Smarrigt md hamburgare men lite svår att äta dock eftersom allt trillade ur den när man tog en tugga. Men god var den, mycket bättre än Donkens mat iallafall.

image30  ok det här är inte Lewinsky's hamburgare, men den ser nice ut...

Köpte väl inget speciellt tror jag. Blev medlem på MQ, köpte småsaker där. Det är ju liksom rea nu.



Åhh nu har jag tråkigt!!! Underhåll mig snälla, jag förgås av tråkighet!! BLÄÄÄÄ!!
Skulle behöva plugga men det är värre än att förgås av tråkighet känns det som just nu...

Uähhh!


Kommentarer
Postat av: iii

vad ska jag göra för dig? :)

2008-01-04 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0