Tomorrow tomorrow...

Vår allas egen Ribbow fyller 18 år imorgon! Grattis till dig gumman!

Olle, jag och Emma överraskade henne idag när vi kom hem till henne med tårta och present nu på kvällskvisten. Mysigt värre, men jag åt så mycket tårta så nu tror jag att jag ska storkna. Hård hård träning blir det för mig imorgon kan jag säga... ^^^

Det här blev ett kortis- inlägg. Klockan är halv elva och jag har inte gjort läxan i retorik än. Bör nog göra det innan jag somnar, så bye bye suckers!

image8

image9

Vår tårta kanske inte var lika vacker som dessa, men den var iallafall skitgod!


Kommentarer
Postat av: ACO

Snygga converse i förra inlägget!! me liiiike. (fånigt uttryck, men ändå)

jag stressar bara ibland... eeh ofta. Jag ska lyssna på dig och stressa mindre! Jag gillar din blogg med! :) Uppdatera mera, uppdatera mera! Gärna om läxan i retorik= jag gillar retorik. hejdå!

2008-01-30 @ 23:12:04
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0