Stendöd

Nu är jag totalt slut i hela kroppen känns det som. Träningsverk sen gårdagens Afro-dans, och slutkörd i hela kroppen sen en timmes simning idag med syster yster i Vällingby. Men det känns underbart! Det var verkligen länge sen jag hade träningsverk nu, och hör och häpna... men det är faktiskt en härlig känsla.

Men imorrn blir det nog lite mer chill, måste ju ta igen alla förlorade kalorier! Haha nä jag skojja, från och med nu ska jag vara nyttig.... kanske...eller ibland iallafall!

Imorrn torsdag psykologi, designmodeller och fysik. Eventuellt dubbelt fysikpass. Men har man turen på sin sida så slipper man det. Hoppas det inte är min grupp bara...

Sen hem för att plugga svenska och läsa en engelsk bok. Beloved, någon som har läst den och vill berätta vad den handlar om? Det finns även en film tror jag som är baserad på boken, men jag vet inte om jag orkar tanka hem filmen innan fredag.
Men kommer det något annat i vägen för boken imorrn så skulle jag inte banga på att skippa läsa den alltså. Men vi får se hur det blir med den saken. Har läst 35 sidor nu, bara 265 kvar. Hum det lär ju lyckas...


aja anyway tack hej leverpasstej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0