Söndags- text

När var det jag bloggade senast? I fredags? Kanske det... helgerna flyger fram och jag hinner inte riktigt fatta vad som händer. Men det är väl ett tecken på att man har trevligt kanske...

Sen fredags har jag tränat barn i tennis, träffat Sara och varit på bio, varit hos Jocke med lite folk, gått långpromenad och värdat.

Har även gått från Hässelby strand hem till mig kl halv två på natten, själv. Missförståd och missöden samt att saker och ting ibland strular till sig var orsaken till det (OCH ATT 119 BUSSEN GÅR SÅ SJUKT O-OFTA HÄR I H-BY) Men det gör faktiskt ingenting för mig, eftersom jag hade väldigt trevligt fram tills dess iallafall.


Nu är det söndagkväll och snart väntar sängen. Underbart! Imorrn skola igen och jag är fett taggad... typ.

Puss och kram alla goa barn så ses vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0