Skrriv och tallfel

Mmmm middag just. Stekt Allaska Polloc fisk blev det med potatis. Även en sorts guacamole som inte riktigt var guacamole... humm, hur lät det?

Märker mer och mer hur jag börjar prata och skriva liksom osammanhängande och rent ut sagt korkat!
Som i lördags när jag var tennistränare för 7- åringar...

Jag förklarar en övning, och visar vart dom ska stå. Säger typ "Om alla ställer sig här på ett led och lyssnar på mig".
Förklarar sedan övningen, och säger sedan "Så ni ska alltså stå HÄR fast DÄR" och pekar på andra sidan nätet...

öum... jaa.....


Ni förstår nog vad jag menar. Men det är inte alltid lätt (ironi^^)


Nej nu ska jag packa gympakläder, ta bort gammalt nagellack och framförallt sova! Men först måste jag logga ut härifrån....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0