Skämt å sido

Är bara tvungen att lägga upp dessa grejer som folk har läst, hittade materialet på en hemsida.

På en brevlåda utanför hotellet i Kittelfjäll kunde man läsa:
"Posten hämtas då och då, ibland något senare".
När exakt menar de?



En skylt på en vägg i Stockholm försökte vara övertydlig:
"All affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden!" och lyckades! Grattis!


A det var det, idag är jag för övrigt ledig.. och på fredag också. FETT CHILL säger jag bara! Resursdagar is the shit!
Går just nu runt i mjukiskläder och bara njuter av att inte behöva sitta i skolan. Ska senare ikväll på "funktionärsfest" på Karolinska Friskis. Det blir ett danspass samt mat och dryck. Får se hur det blir, jag har bara varit värd två gånger och känner ingen. Men det löser sig!
(Man får gå hem när man vill, och skulle jag tröttna kan jag bara skylla på att det är skola imorgon. Lätt bäst!)

Men nu måste jag knalla, chilla vidare liksom haha.

ha de!

image55

For you ladies and gentlemens, feel the love!


Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHAHHA han var såå kul. och istället för "MIKEALPha" så sa han ju hela tiden NOVEMBER... stört. så vi ska ha prov i engelska för att snacka bättre än så! :)
Karolinska friskis inneäbr what?

2008-01-23 @ 16:26:38
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0