Oh my....

Shit glömde säga att jag hade omprov idag. I Matte C, nationella.

Men det sjuka var att alla som skulle ha omprov trodde att det var imorgon, så det var ingen jäkel som hade pluggat... och speciellt inte jag för den delen.

Så vi kom dit, oförberedda, jätteskrajja och framför allt... sjukt nervösa. Men det gick skapligt ändå. Fick hjärnsläpp när jag skulle räkna ut två tal som var enkla. Hoppas det inte avgör betyget...

men men, jag har gjort vad jag kunnat. Nu är det ödets tur att bestämma om jag får G eller IG i matte C ...


who knows? No one knows!

Kommentarer
Postat av: niepoe

Hahahahah det gjorde jag med :p

2008-01-08 @ 22:27:42
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0