Ny snabbis

Hey folks!

Har tyvärr inte riktigt tid att skriva vad jag gjort idag och liknande, men imorrn får ni en helgrapport ni sent kommer att glömma. Så håll utkik!

Nu är det snart dags för sängen, är trött så jag stupar. Varför, kommer imorrn i helgrapporten. Men först hade jag tänkt att se National Treasure, första filmen. Man måste ju hade lite förkunskaper om man ska se den andra filmen i morgon. Men jag däckar säkert efter fem min, så det känns nästan lite onödigt att sätta in den i datan i huvud taget.

Nä nu drar jag, återkommer imorrn.


Men såklart vill jag ge er Dagens musik som vanligt;

Coldplay- Speed of sound och Yellow


Känner att många av låtarna är ganska kända, och mitt mål är få folk att upptäcka ny musik som de inte lyssnat på tidigare. Men det här är inte riktigt vad jag tänkt mig...

Jaja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0