Mattedag??

Sov sött imorse ända tills jag vaknade och tyckte att jag borde gå upp, så jag masade mig upp vid elva-tiden. Åt frukost, inte så välsmakande för det fanns inte så mycket i kylskåpet. Sedan packade jag mina grejer och drog till Kajsa.
Anton och Martin hjälpte oss med matten... eller ja matten var kanske ett starkt ord, men de kom med peppade ord iallafall. Men mest spelade vi Wii, så matten kom liksom lite i andra hand.

Sen dra sig mot Spånga vid halv fyra tiden för att spela en tennismatch. Spelade och förlorade, 6-4, 6-3.... suck*

Men det var en jämn match och jag tyckte att jag spelade lagom bra. Inte sämst och inte bäst liksom... Men killen jag spelade mot hade rätt hårda förstaservar, så jag torskade säkert några bollar på det...bläää^^^

Nu sitter man alltså här hemma och gör inte så mycket, chillar typ. Imorrn Kista. Ska se om jag hittar några grejer till det nya rummet. Skulle också vilja köpa långärmade SNYGGA tröjor, inte tjocktröjor, utan vanliga långärmade. Måste köpa för att kunna använda under klänningar och liknande.

Åhh jag sitter och kollar ut över allt fint i rummet. Nu är alla tavlor och allt annat uppsatt, känner att det verkligen är ett rum nu. Men frågan är om jag ska ha mitt bord i mitten av rummet, eller om jag inte ska ha det alls. Svår fråga...

Vad tycker ni? (Bordet är avlångt, och det är inte för litet för rummet enligt mig)

Love/Respect!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0