Lovångest :(

Jag visste inte att man kunde ha lovångest, men tydligen. Om två dagar börjar skolan igen, men dunder, brak, plugg och den vanliga hederliga stressen. AAHHH!! Jag ORKAR verkligen inte!

Så nu sitter man här med plugg upp till öronen... och det är fortfarande lov! Alltså jag förstår verkligen inte varför lärarna envisas med att lägga läxor, redovisningar och prov precis efter lovet. Dessutom har jag saker som jag inte är klar med och det lättar ju inte upp stämmningen precis... men jag får skylla mig själv.
Var så jäkla lat förra terminen, men nu ska det bli ändring på det. Skärpning Lollo! Mindre chill, mer diciplin, jag ska ta mig i kragen helt enkelt. Shit tagga till nu för fan!!

Raaaawwwww!!!

Desstom måste jag ha ett jobb, och man kan inte bara sitta hemma och säga det som jag nästan har gjort. Man måste för fasen engagera sig en smula! Gasch!



Åhh jag är taggad, blir inte det här året bättre än det förra så är jag verkligen en dum j*vel....


Puss på er, hoppas ni är lika taggade på det nya året som jag är!!




image33


 Fuck the last year, welcome the new year!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0