Lollo is fixar och trixar

Ett snabbt, kort inlägg idag. Fixar lite inför imorgon fredag. HELG! Ska bli hur skönt som helst.

Juste ja, idag köpte jag en ny väska som jag länge har gått och spanat på. Det är en herrväska från Topman men den är skitsnygg ändå. Precis en sån som jag vill ha! Den är i brunt skinn och är enormt stor, som jag vill ha. Man får verkligen plats med allt man behöver i den. Skolgrejer, träningsgrejer, tennisracket, sova över grejer om det skulle krisa sig mot förmodan... ALLT verkligen! Lollo njuter^^

Mitt problem hittills när jag har letat väska har varit att jag tycker att alla är så himlans små. Vad får man plats med? Typ en penna och ett ytte-pytte litet block. Nej bläää, stort och rymligt ska det vara!

En STORT plus är att min väska har axelrem som man hänga på den ena axeln, och själva väskan hänger på den andra. Innan har min väska bara haft två handtag som man kan hänga på en axel och det jobbigt.

Hittar ingen fin bild på en brun skinnväska så ni får fantisera istället.


Now, take care. I will come back... soon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0