Kungen i baren??

Magnus Uggla har väl inte gjort någon riktigt höjdarlåt än så länge vad jag vet. Men alla ni som gillar honom ta inte illa upp, alla har vi olika smak.
Själv så tycker jag bara att han gör låt efter låt men att det inte är något att lyssna på. Som Ibrahim sa idag på Friskis Karolinska, "Hans låtar är typ sådana som man kan göra själv i duschen"

Jag tycker det stämmer så väl.

Hans enda låt som är bra, det är ju självklart Kung I Baren. En riktig klassiker som aldrig är fel, varken på fest eller hemma!


Så, är du kung i baren?


image53


image54

Kommentarer
Postat av: ACO

Ja lätt! (A)
Men du... ta lite bilder och lägg upp, t.ex. på din väska! Btw, jag och mamma såg dig och din mamma i ert kök när vi var på promenad :)

2008-01-20 @ 23:15:01
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0