Helgen har varit...

men det är inte långt kvar till nästa! Precis fyra dagar faktiskt! Eftersom jag är ledig på fredag.... oh yees!

Har gjort en herrans massa saker i helgen, bland annat bio med påföljande myskväll tillsammans med en massa folk. Jag har varit tränare för knattar, jag har spelat match (men förlorat dock), jag har sovit lite när det funnits tid, och idag har jag pluggat och jobbat. Nice huh? Otroligt vad man kan hinna med om man bara använder tiden ordentligt.

Och imorrn är det skola igen som vanligt då. Samma. Gamla. Plugg. Som. Inte. Är. Det. Roligaste. Man. Vet.

Men jag ska fan inte klaga, det kommer bli så mycket värre när man gått ut gymnasiet. Vad ska man göra då?? Ingen som vet, ingen som vet.

Föressten så vände äntligen oturen, kändes det som iallafall, i fredags när jag och Kajsa fick reducera bort
Matte D. För min del så hade jag sjukt mycket tur. Eftersom jag läser 200 p individuellt val nu i tvåan och bara 100 p i trean så kan jag lägga till ytterligare ett individuellt val i trean för att kompensera Matte D. Det som jag innan tyckte var knasigt (det där med att jag läser 200 p nu och 100 p i trean) var faktiskt till min fördel. Om jag inte hade haft det så, så hade jag gått ut gymnasiet med bara 2400 p istället för 2500 p. Och det vill man ju inte! 

Så nu måste jag bara klura ut vad mer jag vill läsa i trean, 100 p till, men det lär inte bli svårt. Finns många idrottskurser m.m. att läsa...


Men nu måste jag sova lite, annars däckar jag på designlektionen imorgon..

take care, I will!


Kommentarer
Postat av: I som i Istrött

va nice gummi :) grattis!

2008-01-21 @ 10:04:31
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0