Förvirrad^^^

Jag sov halv tolv igår, lite sent men iallafall. Sedan vaknade jag en timme senare, halv ett, och trodde att klockan var halv sju. Blev förbannad på min väckarklocka för att den inte hade ringt. Tänkte "Men va fan jag ställde den ju på sex igår, varför ringer den inte? Aja batterierna kanske är döda eller nått..." Så jag trodde jag hade försovit mig. Ställde mig upp i rummet, men tittar sedan på klockan igen... 00:30... huum.... vänta, är klockan bara natt fortfarande???

Så jag kunde lugnt sova vidare...

Men självklart försover jag mig en halvtimme också på den "riktiga" morgonen. Skulle gå upp sex, gick upp halv sju. Inte så överdrivet farligt, men en halvtimme är ganska mycket ändå...

Sen har hela dagen bara gått SKIT rent ut sagt fram tills nu. Och nu ska jag snart gå och lägga mig. Känns bra.
Pallar inte berätta om vad som hänt, men jag ska inte klaga för guds skull. Många har det värre!

Tack hej leverpastej <3



Musiktipset hamnar i samma inlägg som det andra idag, nice huh?

D.v.s....

Foo Fighters- The best of you

Jag har säkert lagt in den här förut, men den är så satans bra!! Kan lyssna på låten i repeat i timtal...

Love it so much!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Blackie

jobbigt, med skitdag... lite komiskt att du vaknade efter en halvtimme iaf, känner igen mej, hehe

2008-01-15 @ 21:05:34
URL: http://accordingtoblackie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0