Förlorat

Sitter och fixar lite med mp3'n just nu. Min riktiga mp3 kraschade på riktigt för några veckor sen ,så jag får hålla till godo med syrrans gamla. 128 mb, de ni! Man får plats med nästan 25 hela låtar! Men det blir desto värre att välja ut vilka^^

Lite måste jag få klaga. På min mp3 hade jag verkligen hela min musik-samling, och nu är allt borta. Gråt gråt för att 500 låtar gått till spillo! "Lite" tänker några av er kanske, men det var min bara min musik. *Krokodiltårar*

Det blir svårt att få tag på alla, eller iallafall de bästa, igen. Kommer inte ihåg vilka artister som fanns med eller vilka låtar. DAGENS I-LANDS PROBLEM!

Inget musiktips idag, men kolla in Hipp Hipp- Hejarklacken. Sanslöst kul för alla er som inte har sett den.

night night!! <3

Kommentarer
Postat av: Många i

men har du inga på din data? :O

2008-02-01 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0