Flitig? Jag vet!

Tju gullungar!! Vad händer?

Dagen har helt enkelt varit bajs, rent ut sagt. IG i Matte C och BARA G i Psykologi. Fuck it, jag trodde verkligen att jag skulle få mer där. Men jag får verkligen skylla mig själv, har ju inte precis varit den mest ambitiöse det här året.  Så suck nu känns allt så trisst, så trisst. Men det är mitt eget fel!

På tal om annat, så har Aco (aco.blogg.se) varit på mig och sagt att jag borde uppdatera oftare, och som ni märker så har jag skrivit en del på sista tiden. Men det tycker jag bara är kul, älskar att skriva! (Men oftast blir det ju mest en massa blaj, men ord som ord.)


Nä nu måste jag tagga till lite och bli lite gladare. Ikväll bär det av till Ekerö, hem till Karin. Filmkväll och chill står på schemat. Mys mys!
Sen tränare imorrn bitti, 10-12, för småungar. Kul är det men en aning tidigt. Får se om jag sover hos Karin eller åker hem.... hum, bussarna där ute går INTE ofta och slutar gå efter tolv, så det får bli som det blir. Tar nog med mig tennisgrejorna dit ut och åker hem om det behövs.


Nä nu det dags att kila, måste packa lite och så.  Men ha en underbar fredagskväll allihop! <3


Kommentarer
Postat av: aco

Ja! Uppdatera mera! Hoppas att det går bra på tennisen imorn, har du frågat efter löneförhöjning? :P

Hur blir det med IG:et, kan du inte höja det? Ig-prövning? Psykologi som är så kul, det är inte rättvist att nån får G! VG åt folket (=Lollo) :)

2008-01-11 @ 21:44:20
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0