en ledig eftermiddag...

Hej på er,

hade lite tid över så då kan jag ju alltid skriva några små ord till er. Vad gör ni? Själv så sitter jag och ugglar, försöker plugga lite (eller iallafall snart) men det är rätt ok ändå. Skönt att komma hem, ingen är hemma och det är lugn och ro.

På datorn spelas just nu Radiohead- Faust Arp. Knasig sång med ovanliga acordföljder. LIka knasig är Radiohead's Jigsaw Falling Into Place. Den är inte lika bra tycker jag.
Aerosmith- Dream on, bara att tanka hem och lyssna, kanske inte världens partylåt men så jäkla bra ändå!

image8



Nä nu ska jag plugga lite, kan behövas. Men jag LOVAR jag skriver senare ikväll. Gör jag inte det så är jag en tvättäkta ärtis!

kyss på kind <3

Kommentarer
Postat av: ACO

Ja... jag vill spela den också! Men bara ifall jag spelar den SJUKT fint, och den går högt upP! så får öva massor.

men beärtta om han den där!!!!! skriv skriv, på msn eller facebook!

japp, nån fredag får vi spela... fast inte nu på fre. annars så :) och sen får du komma hit ! :D

2008-01-28 @ 19:09:49
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: Kajsa

haha, orkar inte skriva blogar längre..det bara bajsar sig så jag Läser din så känner jag mig väldans duktigt!
imorgon idrott snygging! = vi äger palatset
tips på ny musik: www.theplasticpals.se
morbror min är girritarist, Anders...han har allafall lärt mig om musik:P
löv yaaa

2008-01-28 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0