Dan före dan före lördag...

Dagen började med Retorik kvart över åtta. Konstigt nog var jag inte supertrött, trots att jag bara sovit fem timmar och 45 min i natt. Ibland känner man sig bra märklig...

Till Niepoe, som vill veta vad vi gör på Retoriken, så ska jag berätta vad vi gjorde idag. Vi övade på att läsa texter två och två med olika tonfall/tonlägen. Till exempel irriterat eller engagerat, men även överlägsen eller underlägsen. Det är rätt kul tycker jag. Man får spela en roll liksom.

Sen Designmodeller i TRE lååånga timmar. Sen lunch.... kl kvart i ett, känns lite sent. Men det positiva är att matsalen nästan är helt tom då. Och mat fanns det kvar till oss också. Yummie med pannkakor och ärtsoppa!

Sen en mattelektion och sedan slut för dagen. Chill-pill... hänkade med Martin och Anton till Abrahamsberg, de skulle hyra skidor till KB nästan vecka. Inte lite taggad jag är inför det! Längtar som f*n!

Nu är jag hemma, har tränat ett medelpass på Friskis Brommahallarna. Det behövdes efter tårtan igår kändes det som. Puh.

håll ut tills nästa inlägg!!

Kommentarer
Postat av: ACO

Du prickade nog in att vakna precis i en perfekt timad sömncykel! nördigt, jag vet. men vi lär oss sånt. 6 eller 8 timmar är bra att sova för att vakna "rätt" och inte vara så trött.

vill vill också ha retorik!! Hade valt det... men började i västerås ist! fortsätt gärna skriv om den! :)

2008-02-01 @ 00:03:59
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0