DAGENS inlägg

Här kommer en liten summering av idag-dagen (fina ordval vi har här ikväll...)

Klockan ringde halv nio, gick upp, åt frukost, åkte till Åkeshov för att gymma. Kämpade i ca en timme, sedan dusch och bastu. Därifrån in till Fridhemsplan och vidare med buss 4 till Friskis Hornstull. Mamma fick en hjälpande hand av mig med sitt pass (shit vad mycket nice musik vi hittade!)

Sen åkte vi hem vid fyratiden och kom hem vid fem ungefär. Jag chillade fram till åtta då jag och la familia åt middag. Mums med kräftstjärts-canneloni! Tröttnar man på lasagne ibland (som egentligen är totalt omöjligt) så finns det smarta receptet.
Det är aplätt verkligen, bara att fylla canneloni- "plattor" med kräftstjärtar, typ krossade tomater, lök och kryddor. Sen husch in i ugnen! Man kan även stoppa dem fulla med annat gott om man vill det. Läste på nätet om canneloni med tonfisk, mozzarella, pesto och soltorkade tomater. Jag skulle inte banga på den kan jag säga...

Här är två andra smarriga cannelonisar;

image59     image60


Suck nu vill syrran ha denna datorn, måste kila tyvärr... men jag återkommer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0