Aerobics

DETTA INLÄGG SKULLE HA PUBLICERATS IGÅR, MEN EFTERSOM INTERNET INTE ALLTID GÅR ATT LITA PÅ SÅ FÅR NI DET NU ISTÄLLET. HADE LIKSOM SKRIVIT HELA NÄR INTERNET LAGGADE... TACK FÖR FÖRSTÅELSEN!


Har en smula ont i huvudet och är allmänt trött just nu, även fast jag verkligen har det chill just nu och nästan inte gör någonting nödvändigt. Jag lajjar mest runt dagarna i ända känns det som och gör endast roliga saker. Som tränar, träffar vänner och myser. Härligt!
Kom hem från ett aerobicspass för ett tag sen, har just käkat middag och nu planerar jag lite inför imorrn. En annan är ju ledig imorrn...

image57


image58

Någon som kommer ihåg? Inte jag iallafall, var inte född då. 80's... huum....


Först blir det eventuellt gym på förmiddagen med några i klassen, sen därifrån till Friskis i Hornstull och hjälpa mamma med gympa-musiken. Cash Cash säger jag bara, och dessutom är det roligt. Kan man ha ett bättre extraknäck eller?? Knappast!

Senare kanske det blir äventyrsbad i Eriksdal om inte allt för många bangar. Antagligen blir det väl bara jag och
K-muppen (ta inte illa upp vännen) eftersom vi alltid vi göra saker... men folk vill inte, Gud vi är som småbarn!


Juste klippte mig idag, kort och bra inför Indien. Visst är det några veckor kvar men hoppas det inte hinner växa ut.
"Tänk om jag hade en liten digitalkamera, ompa ompa falle-ralle-ra. Tänk vilka fina kort jag skulle kunna ta,
ompa ompa falle-ralle-ra"

Någon som vill köpa mig en?

Nu är det väl dags att runda av eller något. Vad kan jag säga... typ god natt!? <3

Kommentarer
Postat av: aco

Vad innebär det att vara värd?

Vad får du när du hjälper till med musiken?

Jaaaa, jag är värsta into it, att blogga. Kul att du uppskattar det!

2008-01-25 @ 23:18:33
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0