A okej helgen...

Nu kommer helgrapporten, har inte hunnit skriva något i helgen så allt kommer nu istället.

Fredag:
Man tänker nu är det fredag, woohooo! Var hos Kossan (<3) på Ekerö på filmkväll med tre barn till. Det blev Masjävlar och Att Göra En Pudel. Den första är superb, men den andra var dålig. Det blev inte så mycket sömn. En sisådär två timmar kanske.

Lördag:
Upp pigg som en tupp (så pigg man kan vara efter att ha sovit två timmar på natten) skulle jag till Spånga för att träna sex-åringar i tennis. Men dom var ganska snälla så jag överlevde.... men frågan är om dom gjorde det. Jag kan inte ha varit den mest ambitiöse tränaren tror jag...

Sen hem för att duscha och sedan träffa Ribb. Prommis till V-by med henne och där fika. Sedan prommis hem igen. Däckade i soffan kl 18, middag 19,30 sen däcka i soffan igen tills det var dags att gå och lägga sig. Underbart!

Söndag:
Vaknade tidigt, men somnade om igen, som tur var eftersom jag inte var utvilad före klockan halv tolv då jag steg upp. På med gympaskorna och ut och gå en och en halvtimmes- promenad i solskenet med mp3'n i högsta hugg.

Hem, chillade en stund, tog sen tuben in till Rigoletto för att se National Treasure, Hemligheternas Bok, tillsammans med S, K och K's kompis M. Den var helt ok, men eftersom jag inte hade sett första filmen så hade jag inget att jämföra med. Men enligt dom jag gick med så var handlingen uppbyggd på ungefär samma sätt som den första filmen. Men bio som bio, allt känns lyxigare av att gå på bio. Filmerna blir bättre än hemma i soffan måste jag säga.

Ja sen kom jag bara hem och typ sov. Men det var skönt.


Och idag är det måndag, och ca 6 veckor kvar till sportlovet. Galet härligt!

Åh jag måste bara berätta! Var på KI idag och pratade med dom om jobb som värd där. Så dom visade mig runt och förhoppningsvis får jag ett jobb där som värd. Varannan söndag 17,15- 20,00. Shit det är precis vad jag behöver! MONEY!!

Nä gullungar time to sleep, imorgon är en ny dag.

love and peace

Kommentarer
Postat av: ACO

BIO!!! ^^ hur gick det ?

2008-01-14 @ 22:04:22
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0