2008, here I come!

God morgon, eller ska jag säga god kväll?

Gick upp för ca tre timmar sen, det vill säga typ klockan tre. Efter en jäkligt trevlig kväll hos mig med middag och prat så är jag rätt slut idag. Men det är det värt!
Jag, I och S åt middag (homemade pizza och pastasallad. Kanske inte värsta nyårsbuffén men det dög åt oss). Glasstårta till efterätt, och sen kom E och T. Singstar var på schemat men på grund av att jag inte riktigt kan våran tv så blev det inte så. Så vi gjorde annat istället.
Stod på min balkong vid tolvslaget och såg ut över hela stan. Mycket raketer och smällare var det, men inte lika mycket som det brukar vara tyckte jag. Men jag kanske misstog mig.
Vid halv två- tiden drog E och T, vi som var kvar skulle sova men det gjorde vi inte förräns åtta i morse... sjukt vad tiden går fort när man har roligt...
Sen sova till halv tre och då gå upp och äta frukost.....

Tack för en trevlig kväll alla medverkande!

Hur hade ni andra det? Något trevligt som hände?


Gud det känns konstigt att man snart ska gå och lägga sig igen, men det ska faktikt bli ganska skönt ändå.

puss hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0