Tennistrött

Var tränare imorse fyra timmar, från tio till två. Skulle gentligen bara vara där i två timmar, men eftersom de behövde hjälp så var jag med. Pengar som pengar!

Sen hem för att käka lite lunch och ladda, sedan tillbaka till hallen för att möta upp andra spelare. Vi åkte till Djursholm och spelade klubbmatch mot Djursholms tennisklubb tror jag att det var. Torskade min singel med 8-5 i gem, men dubbeln vann vi! I och för sig spelade vi mot två från samma klubb som oss, och matchen kanske inte var den mest seriösa någonsin. Men vi vann iallafall! (Och de vi spelade emot blev lite buttra och försökte fuska sig till segern) 

Kom hem vid nio tiden, har ätit lite, duchat m.m. Och nu... SOOOVAAAA! För att orka till förort och spana in FLU (hemlig förteckning haha) som spelar Korpen imorrn. Två matcher efter varandra. Kämpa kämpa!

(Hoppas även att jag kan ragga med mig lite folk. Vet att vissa var intresserade i början av veckan iallafall)

Nej men snipp snopp, hipp hopp, tjipp tjopp...

dröm fina drömmar!!

image27



image29



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0