Sommarsniff

Åh det börjar kännas! Igår såg jag snödroppar i rabatten, idag sken solen! Det blir bara mer och mer vår, och efter våren kommer sommaren. Åh härliga, varma, underbara sommaren! Är det bara jag som redan är i full gång med planerna? Det hoppas jag verkligen inte, utan att ni precis som jag knappt kan vänta tills skolan är slut. MAN ÄR 18 DÅ! Livet ligger framför en, allt kan hända.

Jag längtar ! 

Då ska det fasen bli, och jag skojjar inte nu, VÄRSTA FESTEN! Dag och natt ska inte vara två vitt skilda saker längre, utan förenas som en. Vill man sova på dagen gör man det, vill man sova på natten gör man det. Men framför allt, vill man leva livet dygnet runt så går det med.

Och det ska jag göra... med nöje!

Fina låtar att lyssna till såhär i väntans tider:
Timo Räisänen- Take These Words
Timo Räisänen- Let's Kill Ourselves A Son

Även denna länk. Bara att kopiera och kilstra in i "adress-fältet" eller vad det heter.... Riktiga sommar-feelings där...
http://youtube.com/watch?v=Jr9aMkujcKA&feature=related

Skulle vilja lägga upp lite nice pictures här men det går tydligen inte. Blä på blogg.se

Ta hand om er, kyss på kind

Kommentarer
Postat av: Hon du vet :)

ÅÅH jag är SÅÅÅ PÅ!!! :D du o jag girly :) vi ska parta järnet hela sommaren o speciellt på min bithday ;D

2008-02-13 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0