Roppongi

Som jag skrev igår så var vi i stan och käkade, jag, mamma och Bellan. Det blev en japansk restaurang vid Fridhemspl. som hette Roppongi. Åh herregud vad sjukt god mat de hade där! Syrran beställde Yakiniku och jag och mamma delade på en 11-bitars sushi och en portion med små pastaknyten. De innehöll ångad köttfärd typ och smakade intressant och annorlunda. Men jag gillade sushin mer, även om det var kul att prova något nytt.

Men lite avis blev jag allt på systra mi när jag smakade av hennes Yakiniku, fy f*n va god! Den slog Hässelby gårds sushi och Yakiniku med hästlängder! *love love love*

Nä nu måste jag plugga, sen ska jag värda ikväll. Först Kemi sen Ensamble....

Hug <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

måste också plugga :(
Ha en trevlig söndag!
/Lisa

2008-02-03 @ 13:14:29
URL: http://BROWNY.blogg.se
Postat av: ACO

Åh, gott m Yakiniku!! Vad gör du när du värdar? eller har jag frågat det förut?

2008-02-03 @ 15:44:26
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0