Perfekt dag för... HAJKBANAN!

Tjo gullungar!

Idag är det verkligen ett perfekt vara-inne-och-softa-väder, lovely. Me like! (som N har börjat använda mycket på senaste tiden)

Kom hem från en morgon i tennishallen med småknattarna kl halv två. Mamma och syster är iväg och shoppar, hela huset för mig själv. Jag njuter kan jag säga. Åt rester av köttfärssås och pasta till lunch, därefter gjorde jag något jag inte gjort på länge.

Jag gjorde hajkbanan. Jag vet, jag är inte ute i skogen och jag har ingen grill men det funkar lika bra i köket med micron. Skär en banan på längden, proppa den full med choklad och micra i ca en minut tills chokladen smällt. Mmm välkommen till himmelriket!

image10 så här ska det ju se ut egentligen, men som sagt jag har ingen grill...

smarrigt det här med;
image11

Ikväll blir det utgång med máma och syster. Inte utgång som i krog-utgång, utan utgång som i att käka middag ute. Pápa är och åker skidor så då unnar vi "kvinnor" oss en helkväll. Det blir indiskt eller japanskt hade vi tänkt oss. Men det kvittar egentligen.

Någon som vet något bra ställe i Sthlm att käka på? (kravet är att dom har BRA och GOD mat)

Det kanske blir hajkbanan till slut till middag... eller inte^^

Juste igår hade vi så himla mysigt, såg "En ung Jane Austen" som vi hade hyrt och käkade godis m.m. Måste upprepas flickor!

Nä nu räcker det... tänker gå och ta en tupplur.

See ya!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0